#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک کامیون باری در شهرستان بیرجند، ۲۱ تن روغن مایع خوراکی غیرمجاز را کشف کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک کامیون باری مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴ تن و ۴۱۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاقد مجوز

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از کشف ۴ تن و ۴۱۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاقد مجوز به ارزش ۹۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین رفعتی‌نژاد گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید غلامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیونت مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیونت، ۴ تن و ۴۱۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاینات اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.