#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر این که رسانه ها یکی از اصلی ترین زیربناها و بسترهای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: اولین‌ کار رسانه روشنگری و آخرین کارش نیز هدایتگری است، یعنی رسانه جز روشنگری و هدایت جامعه نقش دیگری ندارد.

، علی فرخنده  با پرسنل خبرگزاری پانا، فصلنامه رنگینک، ماهنامه کلام نو، خبرگزاری شبستان و نسیم و خاوران، پایگاه خبری بیرجند اینجا، سرپرستی روزنامه های اسکناس، عصر ایرانیان، روزگار و راه مردم دیدار کرد.

وی در این دیدارها با بیان این که نقش رسانه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بی بدیل است، درخواست کرد تا در این حوزه بیشتر فعالیت داشته باشند و با مطالبه گری میزان و نحوه اجرایی شدن اسناد بالادستی تعریف شده از سوی مقام معظم رهبری در استان را بررسی کنند.

فرخنده با تأکید بر این که مقام معظم رهبری پیش از تعریف بیانیه گام دوم انقلاب، در سخنان خود بارها به آن اشاره کردند، افزود: رسانه ها باید در حوزه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان ایجاد کنند و حتی می توان برنامه کلانی را با محوریت رسانه ها در استان اجرا کرد.

مدیرکل فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی تعریف رسانه را روشنگری، انتقال مطالبات مردم به مسئولان و پل ارتباط دو‌سویه مردم و‌ مسئولان، نقد منصفانه و هدایتگری دانست و افزود: رسانه می تواند آتش بیار معرکه در حوزه سازندگی باشد و نگاه مسئولین را در اولویت قرار دادن یک پروژه جلب کند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس هنری و ا.حسن پور