مدیر نظارت و اعتباربخشی در امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  از شناسایی, تعطیلی و پلمپ یک واحد غیر مجاز طب سنتی در شهر بیرجند خبر داد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی در امور درمان دانشگاه گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان طی بازدیدهای مستمر واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه در معیت پلیس اماکن یک واحد غیر مجاز طب سنتی با ارایه خدمات از قبیل : حجامت , ماساژ,…. در شهر بیرجند شناسایی, پلمپ و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع گردید .

دکتر سعید شوکتی فرد با اظهار اینکه معرفی متخلفان به مراجع قضایی و برخورد قانونی با افرادی که به دنبال انجام فعالیت های غیر مجاز باعث آسیب و صدمه به بیماران می‌شوند در چارچوب مقررات با جدیت انجام و پیگیری می شود افزود: توصیه می شود هم استانی های عزیز و شهروندان گرامی تنها از مراکز دارای مجوزهای قانونی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به افراد یا مراکز فاقد مجوز خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا به شماره های ۰۵۶_ ۳۲۳۸۱۳۱۱ – ۳۲۳۸۱۳۱۸ – ۳۲۳۸۱۳۳۹ مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه گزارش دهند.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور