#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نقد منصفانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی، حق و وظیفه فعالان رسانه‌ای است و از سوی دیگر خدمات و فعالیت‌های این دستگاه‌ها نیز با هدف تزریق روحیه امید به جامعه منتشر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی فرخنده شامگاه سه‌شنبه در نشست مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه انتقال بدون واسطه دغدغه‌های جامعه فرهنگی و هنری به وزارتخانه است.

وی تصریح کرد: تاکید داریم در جلسات این مجموعه، گرایشات سیاسی به هیچ عنوان لحاظ نشود و از افراد با سلایق متفاوت دعوت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعا حامی فرهیختگان و هنرمندان استان است گفت: نقش سیاستگذاری، تسهیلگری، هدایت و نظارت برعهده ما است و اجرا را به فعالان فرهنگی و هنری به عنوان بازوان توانمند مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی محول خواهیم کرد.

وی در ادامه به برخی از موارد و مشکلات مطرح شده از سوی فعالان فرهنگی و هنری پاسخ داد و افزود: برگزاری جشنواره‌های ملی در استان در دستور کار است و آمادگی لازم برای برگزاری آن را داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: از مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا داریم دغدغه هنرمندان و فرهیختگان استان در این زمینه را به وزارتخانه منتقل کند.

وی گفت: موضوع پیوست رسانه‌ای فعالیت دستگاه‌های اجرایی نیز در اولین جلسه شورای اداری استان مطالبه خواهد شد.

“علی فرخنده” امروز با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیرجند به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی معرفی شد.

در نشست دو ساعته فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای خراسان جنوبی مشکلات و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول پیگیری آنها از مرکز را داد.