قناعت از سفر قریب الوقوع آیت الله رئیسی رئیس دولت سیزدهم به خراسان جنوبی خبر داد

جواد قناعت امروز در جمع هیئت اندیشه ورز اظهارکرد: بنا به پیگیری های صورت گرفته و اعلام آمادگی نهاد ریاست جمهوری، سفر دوم آیت الله رئیسی و جمعی از وزرای کابینه به استان، به همین زودی محقق خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: به جهت اهمیت موضوع و بهره برداری هر چه بهتر از این سفر، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و در همین راستا از مدیران انتظار می رود که برای استفاده از این فرصت، اهتمام لازم را داشته باشند.

به گفته وی؛ حضور در جمع مردم و بررسی مصوبات سفر نخست رئیس جمهور، از مهمترین برنامه های این سفر است.

وی به تشریح اقدامات دولت در استان پرداخت و گفت: این موارد باید به درستی تبیین شود تا مردم در جریان این اقدامات که اغلب در راستای تأمین زیرساخت های استان صورت گرفته، قرار بگیرند.

قناعت از پیگیری های صورت گرفته برای رفع مشکلات استان هم گفت و متذکر شد: یکی از این اقدامات کلیدی که ظرف چند روز گذشته صورت گرفت، بحث تأمین پزشک متخصص بود که با عنایت به نیاز استان، بخش عمده ای از مشکلات را مرتفع خواهد نمود.

وی تأکید کرد: بنا به قول وزارت بهداشت، سهم خراسان جنوبی از پزشکان متخصص که به زودی توزیع می شوند، به نسبت سال گذشته به دو برابر افزایش خواهد یافت.

به گفته وی؛ وعده وزارت بهداشت برای تأمین تجهیزات درمانی و احداث بیمارستان های محلی که مشکل عمده برخی مناطق و شهرهای کوچک است نیز از اتفاقات خوب هفته گذشته بود که بدون تردید می تواند در دسترسی مردم به خدمات درمانی را مؤثر باشد.