بنا به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاد های استان با شروع طرح راهداری زمستانی ۹۶ فعالیت ۱۹ باب راهدارخانه و۲۵ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان اجرائی می گردد.
مهندس شهامت مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تصریح کرد: با وجود اینکه طرح زمستانی راهداری به صورت نمادین از ابتدای دی‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد اما عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان از آبان ماه کلید خورده و تا پایان ۱۵فروردین ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.
وی تأکید کرد: دراین ایام، عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی اجرا می گردد تا شهروندان عزیز مشکلی در راهها مواصلاتی نداشته باشند و خاطر نشان نمود اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در جاده‌ها حضور دارند.
مهندس شهامت خاطر نشان کرد : تا کنون با توجه به خرید ۱۵۰۰۰ تن شن و۴۰۰ تن نمک و نیزتجهیز کلیه راهدارخانه های استان و با پشتیبانی ۳۶۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و سبک وحضور ۲۸۰ نفر از نیروهای راهداردرصورت تخصیص مناسب اعتبارات استانی و ملی مشکلات باقیمانده نیز رفع خواهد شد.
جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در پایان افزود: با اذعان به فعالیت اکیپ‌های راهداری در تمامی شهرستان ها و در تمامی محورهای مواصلاتی استان، ۱۹ راهدارخانه در طول طرح زمستانی راهداری فعال هستند که در صورت نیاز به کاربران جاده ای خدمات رسانی امدادی ودر صورت نیاز اسکان موقت انجام خواهد پذیرفت. لذا شماره تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان جهت رسیدگی به شکایات ،انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز فعال می باشند.
وی همچنین به رانندگان توصیه نمود در ۳ ماه آخرسال باتوجه برودت هوا، برنامه سفر خود را متناسب با شزایط جوی تنظیم نمود و تجهیزات مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ و چراغ چشمک زن و جعبه کمکهای اولیه و کپسول اطفاءحریق همراه داشته باشند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله