پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

بسم الله الرحمن الرحیم

” لاَ مَرْحَباً بِوُجُوه لاَ تُرَى إِلاَّ عِنْدَ کُلِّ سَوْأَه ”

? بدون شک ماجرای دستگیری مدیر کانال ضد انقلاب(آمدنیوز) که به همت نیروهای مخلص سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست؛ نمونه ای دیگر از ناتوانی و ضعف سیستم‌های اطلاعاتی- امنیتی اسرائیل، انگلیس، آمریکا و فرانسه در برابر توانمندی های فرزندان شایسته انقلاب اسلامی بوده است.

? به جوانان عزیز و عموم کسانیکه در عرصه فضای مجازی فعالیت دارند توصیه می کنم، هر چه می‌توانید در افزایش بصیرت خود و عمق بخشیدن به آن تلاش کنید و نگذارید، دشمنان از احساسات و یا عدم آگاهی ما سوء استفاده کنند. شرط بیدار بودن جامعه در دشمن شناسی است، چرا که دشمنان در فتنه های آخرالزمانی بوسیله شخص یا افراد داخلی و خارجی با انواع و اقسام ترفندها بدنبال ضربه‌زدن به جریان الهی انقلاب اسلامی ایران ‌می‌باشند.

? اینجانب ضمن عرض خداقوت و دست مریزاد به فرزندان سلحشور سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک به محضر حضرت ولیعصر( ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال توفیق سعادت، عزت و موفقیت پاسداران اسلام را در ریشه کنی لایه های رژیم اسرائیل جنایتکار مسئلت دارم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
سید علیرضا عبادی
۲۳ مهرماه