مجید بیکی دردومین جلسه کمیته اشتغال شهرستان : سند توسعه اشتغال شهرستان با در نظر گرفتن ظرفیت ها و اولویت ها بروزرسانی گردد .
دومین جلسه کمیته اشتغال شهرستان به ریاست مهندس بیکی فرماندار محترم شهرستان و با حضور مهندس رکنی مدیر کل محترم تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.مهندس بیکی فرماندار شهرستان موضوع اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه های همه
مسئولین نظام عنوان که بر همین مبنا هر ساله سیاستها و ماموریت های مهمی از طرف شورای عالی اشتغال جهت اجرا ابلاغ می شود.
وی ضمن تاکید بر فراهم نمودن بستر مناسب و تسهیل و تسریع شرایط برای سرمایه گذار یکی از مهمترین محورهای جلسات کمیته اشتغال شهرستانها در سال قبل را پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با شرایط استثنایی بویژه برای مناطق مرزی عنوان و بر نظارت دقیق و مستمر بر تسهیلات پرداخت شده در این راستا جهت رعایت کلیه تعهدات و ایجاد اشتغال تاکید نمودند.
نماینده عالی دولت از پرداخت تسهیلات به ۱۲۵ طرح به مبلغ ۱۶۸۰۶۷ میلیون ریال از محل اعتبارات روستایی در شهرستان با اشتغال ۵۱۶ نفر و همچنین از جذب ۹۳ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی و محقق شدن ۱۱۸ درصدی تعهدات شهرستان در سال گذشته خبر داد.
فرماندارشهرستان نهبندان خاطر نشان کرد :دستگاههای اجرایی شهرستان هر گونه همکاری در تثبیت اشتغال و تسهیل سرمایه گذاری جدید را داشته باشند .
وی در ادامه افزود : کمیته نظارت شهرستان تشکیل و نظارت برطرح ها را به صورت کمی و کیفی براساس تعداد طرحها در دستور کار قرار داده و بازدید های میدانی صورت پذیرد

فرماندار شهرستان : در خصوص تعاونیهای ، با توجه به اینکه اولین طرح مشارکتی کشور در شهرستان نهبندان در روستای چاهداشی موفق عمل نموده است افراد متقاضی تعاونی ها مورد تشویق و از ظرفیت دهیاران و شورهای اسلامی روستاها اتفاده گردد .
بیکی در پایان ضمن تاکید بر اینکه دفتر کاریابی در شهرستان نهبندان فعال گردد گفت : برنامه ها و فعالیتی را که در حوزه کاریتان انجام می گردد با استفاده از همه ظرفیتها و پتانسیلها بر اساس اولویت بندی مدنظر قرار گیرد .
رکنی مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان توظیحاتی کامل و مبسوطی را در خصوص اشتغال شهرستان و اهدا و برنامه های حوزه کاریشان ارائه نمودند .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله