فرماندار خوسف گفت: در مجموع ۸۷ پروژه در دهه فجر با ۵ هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

در نشست خبری از افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی خوسف با ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و اظهار کرد: ۵۹ نیرو آزمون دادند که تا اواخر اسفندماه در بیمارستان خوسف و پایگاه‌های شهرستان بکارگیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از استخر خوسف و سالن سقف کوتاه از دیگر پروژه‌های دهه فجر است، افزود: همچنین گود زورخانه در شهرستان آغاز شده و امید است تا اوایل سال آینده به افتتاح برسد.

فرماندار خوسف از کلنگ‌زنی سومین شهرک خورشیدی کشور در دهه فجر خبر داد و گفت: نگاه ما به خوسف، شهر خورشیدی بوده و بیش از نیاز شهرستان تولید برق خواهیم داشت.

وی با اشاره به شهرک رحمانی خوسف، بیان کرد: طی این مدت فیبر نوری این شهرک به اتمام رسیده که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و آسفالت شهرک یک مطالبه ۱۱ ساله بوده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

حسینی ادامه داد: همچنین پست ۱۳۲ ولت شهرک رحمانی در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود؛ در مجموع ۸۷ پروژه در دهه فجر با ۵ هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار خوسف گفت: طی دهه فجر ۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی خواهد شد؛ افتتاح طرح توسعه پست ۱۳۲ کیلو ولت خوسف با ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از دیگر برنامه‌های دهه فجر بوده که دغدغه شهروندان را رفع می‌کند.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی خوسف، بیان کرد: کلنگ‌زنی طرح توسعه معدن شاهدان و شروع عملیات اجرایی معدن طلای خونیک از برنامه‌های دهه فجر سال جاری بوده که امید است تا دهه فجر سال آینده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه خوسف رتبه اول استان در اشتغال را دارد، گفت: در آینده‌ای نزدیک نیز عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵۰ مگاواتی در دشت فاطمیه آغاز می‌شود.

فرماندار خوسف، بیان کرد: اجرای طرح فاضلاب خوسف از درخواست‌های ۱۸ ساله شهروندان بوده که با حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار، کار تأسیسات آن در دهه فجر آغاز می‌شود‌.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور