#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مرحله اول ساختمان خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی با اعتبار ۹۲۶ میلیون تومان در ششمین روز هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

 مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی روز دوشنبه در این آیین گفت: خانه مطبوعات خراسان جنوبی از اولین استان‌های کشور است که صاحب خانه و ساختمان می‌شود.

سمانه سالاری ادامه داد: در این مرحله فضای اداری خانه مطبوعات در زمینی به مساحت ۱۵۰متر زیربنا افتتاح شد و در مرحله دوم مهمانسرا و در مرحله سوم مجموعه کنفرانسی پیشرفته ساختمان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول پروژه در سال ۹۷  آغاز شده است اظهار داشت: در این سال هزار و ۳۴۰ میلیون ریال برای ساختمان هزینه شد اما با تحویل ساختمان به مجری جدید و بسیج سازندگی در سال ۹۸ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تخصیص یافت و در سال ۹۹ نیز پروژه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، چهار هزار میلیون ریال اعتبار مصوب داشت که با تلاش‌های انجام شده مرحله اول پروژه این هفته به بهره‌برداری رسید.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی افزود: در فاز بعدی مهمانسرای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان برای اسکان مهمانان شهرستانی احداث می‌شود و همچنین احداث مجموعه کنفرانسی پیشرفته در مرحله بعد در دستور کار است.

وی سالاری اظهار امیدواری کرد با پیگیری و کمک استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارتخانه مرحله خانه مطبوعات اجرا شود و در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

وی گفت: در فضای اداری موجود امکان برگزاری جلسات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و نیز نشست‌های مطبوعاتی دستگاه‌ها فراهم شده است.

وی یادآور شد: با تامین و تکمیل زیرساخت‌های لازم امکان استفاده خبرنگاران از فضای اداری و اینترنت خانه مطبوعات استان فراهم می‌شود.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور