#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

آمار فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی هر چند در روز‌های گذشته تک رقمی شده است، اما این وضعیت را نباید به معنای عادی انگاری کرونا انگاشت.

نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در نشست این کمیته گفت: وضعیت خراسان جنوبی در همه گیری کرونا همچنان نگران کننده است و باید کرونا را جدی‌تر گرفت.

او افزود: مردم اگر فکر کنند اوضاع عادی شده، ممکن است دوباره به شرایط بدتر گذشته برگردیم.

نبی زاده با تاکید بر پرهیز از دورهمی‌ها و شب نشینی‌ها عنوان کرد: هنوز هم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و تردد‌های غیر ضرور اولویت دارد و لازم است دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا از جانب همه رعایت شود تا وارد پیک زمستانی کرونا نشویم.

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین با قدردانی از همکاری خوب مردم در اجرای ممنوعیت‌های تردد اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون، تردد خودور‌های شخصی از محور‌های مواصلاتی ۳۸ درصد و رفت و آمد‌های عمومی هم ۹۱ درصد کاهش داشته است.

پلمب ۳۹ واحد متخلف از محدودیت‌های کرونا

نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در طرح محدودیت‌های کرونایی گفت: از ابتدای آذر ماه تاکنون ۵۶ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است که ۳۵۲ تیم بر نحوه تعطیلی صنوف غیر ضرور نظارت داشته اند.

او افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۳۹ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن مصوبه ممنوعیت فعالیت، پلمب شدند.