«پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان کشور در مراسم افتتاح پنج مدرسه بنیاد علوی در خراسان جنوبی، گفت: کار برای بچه ها اقدامی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه موافق رویکرد مدرسه سازی در بنیاد علوی هستیم تا به امور دانش آ‌موزان و موضوعات تربیتی و آموزشی آنها بیشتر توجه شود، افزود: هرکاری بکنیم برای این مردم خوب و با وفا خراسان جنوبی انجام بدهیم، کم است، لذا باید تلاش بیشتری بکنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه در بحث آموزشی هرچه تدبیر شود خوب است، اظهارداشت: اگر کمکی برای تجهیز مدرسه لازم باشد، آمادگی داریم انجام دهیم.

فتاح با اشاره به اینکه رسیدگی به امور آموزشی باید در استان ادامه پیدا کند، افزود: تفاهمنامه ای با آموزش و پرورش در خصوص اقدامات آموزشی و تربیتی داریم.

وی افزود: وعده های قبلی را در حوزه آموزشی در خراسان جنوبی به اتمام خواهیم رساند.

گفتنی است، این ۵ مدرسه با ۲۷ کلاس درس و هزینه کرد ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار با مشارکت بنیاد علوی در شهرستان های بیرجند، فردوس، نهبندان(هر کدام یک باب) و زیرکوه(دو باب) احداث شده اند.

افتتاح همزمان این ۵ پروژه به نمایندگی در مدرسه علوی شهدای امیرآباد صورت گرفت. مدرسه ۱۲ کلاسه علوی شهدای امیرآباد با زیربنای ۱۲۵۰ متر مربع و هزینه ای حدود سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت بنیاد علوی احداث شده است.