به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، به نقل از سید جعفر افقهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان، روکش آسفالت محور نهبندان – چاهداشی به طول ۱۲ کیلومتر در حال انجام است.
وی در ادامه افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ۱۲ کیلومتر از محور نهبندان- چاهداشی روکش آسفالت می گردد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان با بیان اینکه برای اجرای این عملیات بیش از ۳۰۰ تن قیر نیاز است اظهار داشت: رقم ریالی انجام این عملیات نیز ۶۰۰ میلیون تومان است.
افقهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان اجام این پروژه را صورت امانی و پیمانی عنوان داشت و یادآور شد: این پروژه از ۲۶ آذرماه آغاز و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.
سید جعفر افقهی در پایان متذکر شد: شهرستان نهبندان دارای بیش از ۲۹۰۰ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می گ

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله