نود و هفتمین کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و اعضای این کمیته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
، نود و هفتمین کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و اعضای این کمیته با هدف همفکری در خصوص مقابله با ویروس کرونا و آنفلوآنزا، در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به عادی انگاری رعایت شیوه نامه های بیماری کرونا از سوی برخی از شهروندان بیان کرد: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در راستای کنترل ویروس کرونا، نیازمند تقویت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است.

وی با تاکید بر توجه به فرهنگ سازی و تبلیغات به شیوه صحیح و اصولی در امر مبارزه با بیماری های واگیر اعم از آنفولانزا و کرونا، اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم با رعایت باید ها و نباید های بهداشتی از شیوع مجدد این ویروس در سطح جامعه جلوگیری کنند.

محمود رمضانی، معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از قدامات متولین در امر مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: از جمله آثار مخرب کرونا افزایش چشمگیر استفاده از تلفن همراه وفضای مجازی توسط کودکان و نوجوانان بوده که می طلبد فرهنگ استفاده صحیح از بستر فضای مجازی مورد توجه ویژه خانواده ها قرار گیرد.

گفتنی است؛ اعضای حاضر در جلسه پیشنهاداتی در راستای فرهنگ سازی جهت جدی انگاری رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا و آنفولانزا ارائه کردند.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور