نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:قیام امام حسین(ع) یک جریان است همان‌طور که کربلا یک جغرافیا نیست بلکه یک الگو است.

 آیت الله عبادی در مراسم عزاداری کارکنان ستاد فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی استان برای سرور و سالار شهیدان با تسلیت ایام ماه محرم گفت: قیام امام حسین(ع) یک تاریخ است که در هر زمان و مکان کاربرد دارد و در این رابطه، جریان ظلم آدم‌ها و نسل‌ها عوض شده‌است و لذا باید علیه ظلم مبارزه کرد.

 

وی افزود: باید توجه کنیم که در هر شرایط ظلم را نپذیریم، زیرا کسانی که همواره ظلم و ستم می‌کنند یعنی همراه یزید هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در بخشی از سخنان خود خطاب به نیرو‌های مرزبانی انتظامی گفت: طی مدت چهل و دو سال از انقلاب اسلامی هر جا که مشکلی برای جامعه ما به‌وجودآمده است در انواع حوادث مختلف این نیرو‌های مسلح بودند که پیش‌قدم شدند و به خدمات‌رسانی به مردم پرداخته‌اند که این امر یک توفیق بزرگ برای آنان است.

 

آیت الله عبادی افزود: شما حافظ این کشور، مرز‌ها، ارزش‌ها، خون شهیدان و فرهنگ هستید و باید قدر خود را بدانید که کار شما، توفیق بسیار عظیمی است و شما که برای امنیت کشور در شبانه‌روز تلاش می‌کنید وظیفه مهم و خطیری را برعهده‌ دارید.

 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در استان در این مراسم با اعلام آمادگی همه نیرو‌ها در مرز استان خراسان‌جنوبی گفت:امروز امنیت کامل در مرزها وجود دارد .

 

سردار مسروری با اشاره به ۳۸۰ کیلومتر مرز مشترک استان با افغانستان افزود: نیروهای مرزبانی در ۱۵۰ نقطه مرزی استان شبانه روزی از مرزها حفاظت می کنند.