بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، رشد۱۵ درصدی جابجایی کالا در ۱۱ ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام گردید.
هادی حیدری، رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با اعلام این خبر افزود: بررسی انجام شده از سیستم کنترل بارنامه، تناژ جابجاشده در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۱۵ درصد رشد داشته و سفر کامیونی نیز نسبت به مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.
وی، افزود: در این مدت بیش از ۴ میلیون و ۲۴۴ هزار تن کالا با تعداد بیش از۲۸۴ هزار سفر کامیونی در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی جابجا شده است.
وی بیان کرد: عمده کالاهای جابجا شده از مبدا استان به ترتیب، سیمان کیسهای، زغال سنگ، سنگ سنگبری، انواع کاشی، خاک معدنی، بنتوشیت ، سیمان فله‌ای، خاک نسوز و مصالح ساختمانی بوده است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۸۴۵۳ نفر راننده حمل و نقل کالای استان اعم از ناوگان باری و وانت در حمل ونقل کالای استان با استفاده از ۴۵۷۸ دستگاه انواع کامیونت،کامیون وتریلی و وانت بار در این حوزه فعال هستند و عمر متوسط ناوگان باری حمل ونقل کالای استان برابر۱۲.۳۷سال است که نسبت به عمر ناوگان باری حمل و نقل کالای کشوری (۱۷.۰۴سال) و عمر متوسط ناوگان وانت بار ۸۶ .۶ سال بوده که نسبت به عمر ناوگان وانت باری حمل و نقل کالای کشوری(۸.۰۲ سال) بوده و از وضعیت مطلوبی برخوردار است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله