استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیری که در حوزه‌های معدنی، کشاورزی و گردشگری خراسان جنوبی داریم، سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

، جواد قناعت در دیدار مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ظرفیت‌های بخش معدن استان افزود: از مجموعه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش معدن استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جذب و جلب سرمایه‌گذاران دارای اهلیت و صلاحیت لازم که از تجربه، تخصص و سرمایه کافی برخوردار باشند، اصل بسیار مهمی است که در همه حوزه‌ها بر آن تاکید داریم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به فعالیت‌های اقتصادی موفق قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح در سطح کشور، سرمایه‌گذاری این مجموعه در خراسان جنوبی، نتایج موفقی برای استان و نیز ستاد به همراه خواهد داشت.

وی آمادگی استان برای تامین شرایط لازم در راستای سرمایه‌گذاری‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح را اعلام کرد.

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار ضمن تشریح اقدامات این حوزه در زمینه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ضرورت مشارکت نیروهای مسلح برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

سردار اسحاق صالحی گفت: در قانون اساسی هم بر استفاده از توانمندی نیروهای مسلح در عمران و آبادانی کشور در زمان صلح تاکید شده است.

وی از آمادگی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح برای مشارکت در حوزه معادن خراسان جنوبی به‌ویژه در شهرستان نهبندان خبر داد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور