مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: طی ۳ ماهه سال جاری مردم نیکوکار و سخاوتمند استان ۲۴ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان بصورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر این نهاد کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است.

رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از مردم نیکوکار استان در کمک به نیازمندان گفت: از این میزان کمک جمع آوری شده ۹ میلیارد و ۹۳۹ میلیون تومان نقدی و ۱۴ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان غیر نقدی در جهت کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا شده است.
سلم آبادی افزود: کمک های جمع آوری شده مردم متدین و نیکوکار استان براساس موازین شرعی درسرفصل های مختلف شامل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، موردی و غیره مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می شود.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین کمک های جمع آوری شده در قالب طرح های صدقات، ایتام و محسنین، زکات مال و مستحبی، اطعام محرومین و غیره بوده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی پرداخت کمک با استفاده از گوشی تلفن همراه و با  شماره گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره  ۸۸۷۷ ، شماره گیری تلفن گویای ۹۶۸۸۷۷، واریز به شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند و مراجعه به سایت امداد به نشانیwww.emdad.ir از روش های جدید و نوین این نهاد در راستای کمک به نیازمندان استان درسریعترین زمان ممکن عنوان کرد.