بعد از سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان؛
?۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به کارخانه خوراک دام چاهداشی اعطا شد
?بعد از سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان و بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان از نزدیک ، ایشان در خصوص رفع مشکلات موجود دستوراتی صادر و برخی مصوبات نیز به تصویب رسید که تامین متمم تسهیلات قرض الحسنه کارخانه خوراک دام چاهداشی از جمله این مصوبات بود.
?پس از تشکیل و تکمیل پرونده کارخانه خوراک دام چاهداشی و پیگیری هایی که صورت گرفت، مبلغ ۵ میلیارد ریال متمم تسهیلات قرض الحسنه این کارخانه از طریق ستاد تهران صندوق کار آفرینی امید تامین و در تاریخ ۲۵ دی ماه سال جاری به حساب شرکت مذکور پرداخت گردید.
?این گزارش حاکیست، همچنین مبلغ یک میلیارد ریال نیز علاوه بر اعتبارات سال ۹۷ شهرستان به منظور احیاء و مرمت قنوات نهبندان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص یافته و به جهاد کشاورزی استان ابلاغ شد.
?برپایه این گزارش ؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به ابلاغ ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل پروژه احداث کتابخانه های روستایی شهرستان به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اقدام نموده و مقرر شد اداره کل کتابخانه های عمومی نسبت به تکمیل و تجهیز و راه اندازی کتابخانه در روستاهای چاهداشی، بندان و بیچند در اسرع وقت اقدام نماید.
?گفتنی است ؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبلغ یک میلیارد ریال نیز به منظور کمک به تکمیل مصلی شهرستان نهبندان تخصیص داد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله