«حسین خسروی» نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی «سعید امینی نسب» را به عنوان رئیس دفتر خود و «مهدی کاظمی فرد» را به عنوان مسئول روابط عمومی و امور رسانه دفتر منصوب کرد.

وی گفت:همه ما بخاطر انقلاب پا به میدان خدمت گذاشتیم و وظیفه همه این است به یک دیگر کمک کنیم.

خسروی با تاکید براینکه برای توسعه و پیشرفت باید همه سلایق سیاسی استفاده شود افزود:باید از تجربیات بزرگان و خلاقیت جوانان در پیشبرد توسعه حوزه انتخابیه استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات خالصانه غلامرضا حسین پور در این مدت عنوان کرد: آقای حسین پور از شخصیت های انقلابی، مردمی و شناخته شده در حوزه انتخابیه هستند که نقش موثری در انتخابات و کمک های خوبی در دفتر داشته و خواهند داشت.
وی به رئیس دفتر خود تاکید کرد:دفتر از راهنمائی و مشاوره های آقای حسین پور و دیگر بزرگان و دلسوزان کمال بهره برداری را داشته باشد.

وی با اشاره گام دوم انقلاب و استفاده از توان جوانان در توسعه و پیشرفت عنوان کرد: یکی از وظایف نیروهای انقلاب این است که به جوانان میدان بدهند و به کادرسازی نیرو های انقلاب کمک نمایند.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند ، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حل مشکلات مردم افزود: برای حل مشکلات باید از تجربیات افراد با سابقه و پیشکسوت و در کنار آن از نیرو های جوان و متخصص استفاده شود.

خسروی، ارتباط بیش از پیش با علما و دلسوزان، نخبگان، صاحب نظران شهر و استفاده از نقطه نظرات آنان برای رفع موانع و مشکلات شهر را تاکید کرد و گفت: تشکیل کارگروه ها و اتاق فکر و برنامه ریزی یکی از وظایف رئیس دفتر است که می بایست انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رسانه و روابط عمومی اشاره کرد و گفت : توجه به حوزه رسانه و روابط عمومی کار اساسی است که باید فعالیت های انجام شده با صداقت به مردم انعکاس داده شود.
خسروی عنوان کرد: جنگ امروز جنگ رسانه و ارتباطات است و همه برای بیان مشکلات و عملکرد نیاز به رسانه داریم.

«سعید امینی نسب» رئیس دفتر نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای از جوانان فعال و انقلابی شهرستان بیرجند می باشد که سابقه خدمت در جهادکشاورزی استان، مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف، سازمان بیمه سلامت کشور، مسئول آمار و فناوری بیمه سلامت استان، مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است «حسین خسروی» نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی «مهدی کاظمی فرد» را به عنوان مسئول روابط عمومی و امور رسانه دفتر خود منصوب کرد.