استاندار خراسان جنوبی:
✅ رسانه ها، چراغ راه مدیران دستگاه های اجرایی هستند.
?استاندار خراسان جنوبی گفت: رسانه ها، چراغ راهی برای مدیران دستگاه های اجرایی هستند.
? معتمدیان با بیان این مطلب در دیدار با سردبیر روزنامه های استانی مؤسسه فرهنگی و هنری خراسان و دست اندرکاران روزنامه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: گاه ممکن است مدیران به دلیل حجم بالای کار، برخی از کاستی ها را نبینند لذا رسانه ها می توانند در این مسیر نقش آفرین باشند.
معتمدیان با اشاره به نقش ارزنده رسانه ها در رفع مشکلات تصریح کرد : رسانه ها ضمن بیان نقاط ضعف، نقاط قوت را هم بازگو کنند .
?وی یادآور می شود: در مدت حضور در استانداری خراسان جنوبی، به جز در موارد امنیتی و خط قرمزها، هر خبرنگاری تماس گرفته و سوالی مطرح کرده پاسخ دریافت کرده است .
?استاندار با اشاره به این نکته که برخی از مطالبات و خواسته های مردم را از طریق مطالب درج شده در رسانه ها پیگیری می کند، اظهار داشت: در مسائل مختلف از رسانه ها به دلیل اشرافی که به موضوعات مختلف دارند، مشاوره می گیرد .
?معتمدیان با تأکید بر این که رسانه ها و مدیران باید روابط متقابلی داشته باشند،متذکر شد: اگر این روابط و تعاملات نباشد، رشد و توسعه ای که به دنبال آن هستیم محقق نخواهد شد.
?وی به مدیران دستگاه های اجرایی نیز توصیه کرد: به طور حتم پاسخ گوی سؤالات و درخواست های خبرنگاران باشند، چرا که با وجود این پاسخگویی و تعامل دو سویه است که توسعه اتفاق می افتد.
?استاندار خاطرنشان کرد: از زمان ورود به استان برای شناسایی بهتر راه دستیابی به افق توسعه یافتگی در خراسان جنوبی، ارتباط با رسانه ها و استفاده از قابلیت آن ها را در دستور کار قرار دادم.

در ادامه حجت الاسلام ولی زاده، سردبیر روزنامه های استانی مؤسسه فرهنگی و هنری خراسان نیز با اشاره به حضور استاندار در جمع مردم و دیدارهای شبانه اش از مرزها، اظهار داشت: بندرت شاهد این گونه مدیران میدانی و جهادی هستیم که بدون واسطه و به صورت رخ به رخ با روستاییان و مردم همکلام می شوند و خواسته ها و نیازهای آن ها را می شنوند.
?وی ادامه داد: بسیاری از مدیران کارکرد و نقش رسانه ها را با کار روابط عمومی ها اشتباه می گیرند و همین موضوع برای رسانه هایی که حرفه ای به کار ورود کرده اند، چالش بزرگی به شمار می رود.