#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۳۰ نقطه استان خراسان جنوبی با حضور مردم برگزار می‌شود.

 مشاور این شورا در نشست نهایی برنامه‌ریزی روز جهانی قدس گفت: حمله و کشتار وسیع مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه فلسطین توسط جلادان رژیم غاصب صهیونیستی هر سال ادامه دارد و این گونه حرکات مذبوحانه امسال نیز در آستانه روز قدس با هدف جلوگیری از ایجاد انتفاضه دیگر تشدید یافته که این گونه اقدامات توسط مثلث عبری، عربی و غربی موجب خشم مسلمانان سراسر جهان شده است.

حجت‌الاسلام احمد ملایی افزود: ضرورت دارد تمامی مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین حمایت و ضمن اعلام همبستگی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند تا ان‌ شاء‌الله به‌زودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: با توجه تصمیمات کشوری نظر به بهبود شرایط کرونایی و کاهش شدت سرایت و همه‌گیری ویروس کرونا و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، راهپیمایی روز جهانی قدس به‌صورت حضوری و مانند سنوات قبل از شیوع ویروس کرونا، با حضور مردم برگزار می‌شود مگر اینکه دستورالعمل جدیدی برای نحوه برگزاری از ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شود.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم روز قدس در تمامی نقاط استان خبر داد و گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته راهپیمایی روز قدس در بیش از ۳۰ نقطه استان خراسان جنوبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد می‌شود.

وی افزود: این راهپیمایی در شهر بیرجند روز جمعه نهم اردیبهشت مصادف با بیست و هفتم ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰:۳۰ از میدان شهدا آغاز می‌شود و پس از طی خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران تا مسجد امام حسین (ع) ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام ملایی بیان کرد: مراسم پایانی روز قدس و اقامه نماز جمعه نیز در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار می‌شود.