#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

دکتر محمد دهقانی رئیس دانشگاه  علوم پزشکی بیرجند ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) گفت: هفته پرستار را خدمت همه ی پرسنل خدوم گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تبریک عرض می کنم. قدر و منزلت پرستاران در اوج بیماری کرونا، بیشتر نمود پیدا کرد و خدمات ارزنده آنان در ذهن مردم ایران و خراسان جنوبی ثبت و ضبط شد. به گونه ای که سال های سال این خاطره ی خوب ایثارگری پرستاران عزیز، از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

رئیس دانشگاه در ادامه افزود: به همه ی همکاران عزیزم در گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند این روز و هفته را تبریک عرض می کنم و از زحمات خالصانه آن ها در چند ماه گذشته صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و آرزو می کنم در کنار خانواده سالم و تندرست باشند و با انگیزه و انرژی مضاعف خدمات خداپسندانشان را  به مردم خراسان جنوبی ادامه دهند.

دکتر دهقانی خاطر نشان کرد: امیدوارم پیک جدیدی نداشته باشیم، اما اگر این اتفاق افتاد، بهتر از قبل عمل آمادگی لازم را برای ارائه خدمت دارید و از هیچ کوششی فروگذار نخواهید بود. برای اینکه مردم عزیزمان در مقابل بیماری، مصونیت داشته باشند و اگر بیمار شدند، با خدمات شما بتوانند به زندگی معمول و روزمره خود با سلامتی کامل بازگردند.