?پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت” ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی”

?بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

?”إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما به قومٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ”(رعد آیه۱۱)

?به راستی که مقدرات الهی بر این قرار گرفت تا دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸، لحظه بروز و ظهور عزم و اراده خلل ناپذیر ملتی همدل، بر تغییر و تحولی عظیم باشد.
?در چنین روزی مردم فهیم ایران اسلامی که پس از سال‌ها مبارزه، بر طاغوت ۲۵۰۰ ساله زمان غلبه کرده بودند، برای اعلان عمومی توفیق شان در هدفی بزرگ، با حضور در رفراندومی تاریخی، رأی “آری” خود را به صندوق ها ریختند و در حماسه ای باشکوه، تأسیس نظامی را به رخ جهانیان کشیدند که ریشه های تنومندش بعد از گذشت ۴۲ سال، همچنان در برابر تند باد های روزگار، قدرتمند و تناور ایستاده و با تکیه بر دو اصل جمهوریت و اسلامیت، در همه عرصه های جهانی، خوش درخشیده است.
?تدبیر و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب “جمهوری اسلامی” با حمایت بیش از ۹۸ درصدی مردم ، سبب شد نظام مردم سالاردینی در میهن عزیزمان حاکم شود تا ملت ایران بتوانند در همه برهه ها و حوزه ها در تعیین سرنوشت خود، نقش آفرینی کنند.
?این الگوی جدید حاکمیت که با ساختارهای جهانی، همخوانی نداشت و منافع سلطه گران را به چالش کشیده بود، با مقاومت و مخالفت های همیشگی استکبار جهانی مواجه شد اما به لطف راهبری های پدرانه امام راحل (ره) و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر عزت، اقتدار، استقلال، توسعه و ترقی، بی وقفه و شتابان، همچنان در حال پیشرفت است و نویدبخش آینده ای روشن می باشد.
?مردم ولایتمدار ایران اسلامی که از آن تاریخ -۱۲ فروردین ۱۳۵۸- با حضوری منسجم و مشارکتی وصف ناشدنی، به طور پیوسته انتخابات های گوناگون مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا را همراهی کرده اند تا با اعلام تبعیت از قانون، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان اعلام دارند، امسال نیز بدون تردید با حضوری حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه، با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کرده، مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام خواهند زد.
?اینجانب سالگرد رویداد تاریخی و سرنوشت ساز استقرار نظام جمهوری اسلامی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی، بویژه مردم بصیر و همیشه در صحنه خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم سالی که با درایت رهبر معظم انقلاب، سال” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” نام گرفته، سال توفیقات بزرگ در همه‌ زمینه‌ها به ویژه در رونق چرخ های تولید و حرکت به سمت افق‌های بلند توسعه همه جانبه، پایدار و متوازن استان باشد. ان شاء الله