معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمنان درصدد ایجاد نارضایتی در اصناف مختلف هستند تا با پیوند زدن تجمعات و ایجاد مشکلات امنیتی در جامعه موج‌سواری کنند.

 سید محمدرضا طالبی در نشست فرمانداران استان که با حضور مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد، با اشاره به حوادث امنیتی اخیر کشور افزود: دشمن در جنگ تحمیلی و سخت به نتیجه نرسید بنابراین همه توان و سرمایه‌گذاری خود را بر جنگ نرم و ترکیبی معطوف کرده است.

وی گفت: ما در حوزه سایبری، رسانه‌ای، تجهیز گروهک‌های تروریستی، تشدید تحریم‌ها، اختلافات مذهبی و موضوعات دیگر با یک جنگ تمام‌عیار روبه‌رو هستیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در جامعه تصریح کرد: هیچ تریبونی حق ندارد برخلاف وحدت شیعه و سنی سخن بگوید چرا که خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن بازی کرده است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: قدردان تلاش‌های صادقانه و بی‌وقفه فرمانداران در شهرستان‌ها هستیم در عین حال استمرار این تلاش‌های شبانه‌روزی لازم است چرا که مردم به دولت مردمی آیت الله رئیسی دل بسته‌اند و نباید ناامید شوند.

طالبی بر ضرورت تعامل فرمانداران، مدیران کل و نخبگان سیاسی و اجتماعی استان در راستای گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و فرمانداری دارد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور