دبیر بیست و هفتمین همایش ملی بلورشناسی و کانی شناسی ایران از برگزاری بیست و هفتمین همایش ملی بلورشناسی و کانی‌شناسی ایران در ۱۶ و ۱۷ بهمن ‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه بیرجند خبر داد.

امیر مهدوی  با اشاره به آغاز این همایش از سال ۷۴، گفت: همایش بلورشناسی و کانی‌شناسی ایران در سال‌های ۷۶ و ۸۴ به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

عضو هیأت علمی گروه زمین‌شناسی دانشگاه بیرجند بیان کرد: پژوهشگران از سراسر کشور مقالات خود را در رشته‌های زمین‌شناسی، شیمی و فیزیک به دبیرخانه این همایش ارسال کردند.

مهدوی با اشاره به بین رشته‌ای بودن این همایش، تصریح کرد: این همایش به صورت علمی و با ارائه سخنرانی‌های علمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این برنامه در ۱۶ بهمن‌ماه و اختتامیه ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد، افزود: سخنرانی ویژه افتتاحیه با موضوع “چگونگی رشد بلورهای صنعتی” توسط ناصر تجبر، استاد فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد انجام خواهد شد.

دبیر بیست و هفتمین همایش ملی بلورشناسی و کانی شناسی ایران بیان کرد: مقالات این همایش در رشته‌های زمین‌شناسی، فیزیک شیمی ارسال شده است.

مهدوی یادآور شد: ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده که توسط کمیته داوران، داوری شده و ۴۰ مقاله به‌صورت سخنرانی و ۴۵ مقاله به‌صورت پوستر ارائه خواهد شد.