🔹معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: خراسان جنوبی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضوری فعال داشته باشد.
جواد اشرفی  با بیان این مطلب در جلسه برنامه ریزی جهت حضور استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، فرصت برپایی نمایشگاه تهران را برای معرفی جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی، مغتنم شمرد.
🔹وی تصریح کرد: صنعت گردشگری به عنوان یکی از سه پیشران اصلی توسعه اقتصادی خراسان جنوبی در برنامه راهبردی و توسعه استان تعریف شده است.
🔹معاون استاندار با اشاره به اینکه جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری با سابقه تاریخی چند هزار ساله در استان خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: بسیاری از مردم با خیلی از این جاذبه ها آشنایی ندارند و حضور در اینگونه نمایشگاه ها یکی از بهترین راه های معرفی وشناساندن ظرفیت های گردشگری استان می باشد .
🔹اشرفی با تأکید بر اینکه نمایشگاه های گردشگری فرصتی طلایی برای معرفی جاذبه های گردشگری است، متذکر شد: نباید اهمیت این نمایشگاه ها را نادیده گرفت، بلکه بایستی از این فرصت ها برای معرفی ظرفیت های استان، آشنایی با تجهیزات و خدمات روز صنعت گردشگری و نیز ارتباط گیری با آژانس هایی که خدمات تور ارائه می دهند، بهره ببریم.
🔹شایان ذکر است؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

نوشته و خبر نگار : احمد کاشانی  دبیر سرویس گردشگری و میراث و ا.حسن پور