#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 استاندار خراسان جنوبی گفت: برای رفع دغدغه‌های مردم، تنها به بیان مشکلات اکتفا نکنیم و رفع مشکلات علاوه بر طرح موضوع، نیاز به پیگیری جدی دارد.

 جواد قناعت روز جمعه در ادامه سفر به بشرویه در نشست نمایندگان شوراهای اسلامی این شهرستان که در محل فرمانداری بشرویه برگزار شد، افزود: همین که به بنده بگویید فلان مشکل وجود دارد، کافی نیست و این موارد به‌طور جدی در استان و در سطح ملی پیگیری شود.

وی اظهار داشت: بنده وظیفه دارم، مطالبات و خواسته‌های مردم استان را در سطح ملی و در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها پیگیری کنم.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: بنا به رسالتی که برعهده گرفته‌ام، در پیگیری امورات از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ و حتی برای موارد جزئی، بارها و بارها دیدارهایی را در مرکز برنامه‌ریزی کرده‌ام تا موضوع به نتیجه برسد.

وی افزود: برای تک تک موضوعاتی که در این نشست مطرح شد، باید جلسه بگذاریم و با محوریت معاونت‌های مربوطه در استانداری و با حضور دستگاه‌های اجرایی، همه این موارد پیگیری شوند.

قناعت به رویکرد دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: حضور آیت الله رئیسی و وزرای ایشان در بین مردم به این دلیل است که بگویند از جنس مردم هستند و می‌خواهند برای رفع مشکلات آنها کار کنند.

وی متذکر شد: ما هم باید همین رویکرد را در حوزه خودمان داشته باشیم و به مردم این اطمینان را بدهیم که دغدغه‌ها و مشکلات شان تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در گذشته کارهای زیادی برای استان انجام شده است افزود: اگر مدیران دلسوز بودند و کارها با جدیت بیشتری پیش می‌رفت، شرایط می‌توانست از این بهتر باشد.

وی تصریح کرد: این وظیفه مسئولان است که به مردم خدمت کنند و مطالبات آنها را پاسخ بگویند.

نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان بشرویه نیز در این نشست، مطالبات و درخواست‌های مردمی را مطرح کردند و از مشکلات شهرستان گفتند.

استاندار خراسان جنوبی امروز در سفر غیررسمی وارد بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری شمال بیرجند شد و از چند طرح عمرانی و نیمه‌تمام این شهرستان بازدید کرد.

همچنین عملیات اجرایی ساخت قطعه اول باند دوم محور بشرویه – سه راهی بشرویه با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد و قناعت ضمن شرکت در نماز جمعه بشرویه با شماری از مردم به‌صورت چهره به چهره دیدار کرد.

استاندار خراسان‌ جنوبی در سفر به بشرویه با خانواده معظم شهید احمد عبدالله‌زاده مقدم نیز دیدار کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مدیران و فرماندار بشرویه هم در این دیدار حضور داشتند.