#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: خودسازی هدف اصلی نزول قرآن بوده و راه نجات از فتنه‌های آخرالزمان نیز پیروی از قرآن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار قرآن‌آموزان طرح رحله در سالن امام علی (ع) بیرجند افزود: قرآن کریم معجزه باقیه خاتم‌الانبیا حضرت محمد (صلوات الله علیه) و تنها سند دین در جهان است و اعتبار باقی کتب، دین یا انبیا متکی به قرآن بوده و قرآن خود متکی به اعجازش است.

وی اظهار داشت: همه افراد در هر سطحی که باشند از قرآن بهره می‌گیرند؛ شما که با پیروی از رهبر معظم انقلاب برای تربیت ۱۰ هزار حافظ قرآنی تلاش می‌کنید خیلی کار پربرکتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مساله خودسازی با قرآن جزو اهداف اصلی است که قرآن برای آن نازل شده و در سایه پرورش قرآن، شخصیت‌های بزرگی از جمله ابوذر غفاری، سلمان فارسی، مقداد، عمار و شهدای کربلا تربیت شدند.

وی افزود: خداوند خالق انسان است و قرآن را به عنوان برنامه خودسازی انسان نازل فرموده، هرچه از عزت و ایمان و کمالات در طول تاریخ تا زمان معاصر ما تولید شده از این زاویه بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به ماجرای کربلایی “کاظم ساروقی” کشاورز بی‌سوادی که یکباره حافظ کل قرآن شد، گفت: در شرایط آخرالزمانی فتنه‌ها زیاد است اما اگر با قرآن باشید گوی سعادت را درک خواهید کرد.

وی تصریح کرد: کار اصلی که قرآن برای آن نازل شده برای تکمیل و رسیدن انسان‌ها به کمال است.