استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی همدلی بسیار خوبی در مجموعه عمرانی استانداری، شورای شهر و شهرداری وجود دارد و علاوه بر آن همه مجموعه‌ها دغدغه توسعه شهر را دارند.

محمدصادق معتمدیان امروز یکشنبه ۱۰ آذر در مراسم کلنگ‌زنی پارکینگ طبقاتی بیرجند، اظهار کرد: احداث پارکینگ در این منطقه یکی از مطالبات مردم بود.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته چند بازدید داشته‌ایم و یکی از مطالبات مردم احداث پارکینگ در این منطقه پرتردد بود، تصریح کرد: با احداث پارکینگ شاهد کاهش ترافیک و رفاه حال شهروندان خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح این پارکینگ شاهد بهبود وضعیت باشیم، اظهار کرد: امیدواریم در راستای کمک به زیرساخت‌های شهری شاهد احداث پروژه‌های بیشتر باشیم.

معتمدیان با تشکر از زحمات مجموعه شورای شهر و شهرداری، تصریح کرد: در شرایط فعلی همدلی بسیار خوبی در مجموعه عمرانی استانداری، شورای شهر و شهرداری وجود دارد و علاوه بر آن همه مجموعه‌ها دغدغه توسعه شهر را دارند.

تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی برای این پروژه

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند نیز در این مراسم اظهار کرد: این پارکینگ در مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و در دو طبقه با مساحت ۲۸۰۰ مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه با ظرفیت ۱۲۰ خودرو بوده و با مبلغ اعتباری ۴۰ میلیارد ریال که ۱۰۰ درصد اعتبار نقد است به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار بیرجند با بیان اینکه خیابان حکیم نزاری از خیابان‌های پرتردد شهر بوده و راه شریانی بین خیابان‌های ارتش و جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: این ظرفیتی است که از قبل پیش بینی شده بود و ملک‌هایی که اطراف این پروژه بود خریداری شد تا در این فضا پارکینگ ایجاد شود.

جاوید یادآور شد: مدت قرارداد هشت ماهه بوده و امیدواریم در این مدت بتوانیم این پروژه را با همکاری خوب پیمانکار به بهره‌برداری برسانیم.