فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک اتوبوس، ۱۲۰ کیلو و ۱۹۵ گرم ماده مخدر شیشه را کشف کردند که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود.

، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی “سهل‌آباد” شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از اتوبوس، ۱۲۰ کیلو و ۱۹۵ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف ۱۶۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان نهبندان با همکاری مرزبانی خراسان رضوی خبر داد.

سرهنگ شجاعی‌نسب افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان با کسب خبر واصله از مرزبانی استان خراسان رضوی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی این شهرستان، بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی سهل‌آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی تکمیلی از کامیون باری، ۱۶۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد که به طرز ماهرانه داخل بار کامیون جاساز شده بود.

وی افزود: ماموران در این رابطه کامیون را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ شجاعی‌نسب بر مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نهبندان یکی از چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی در مجاورت کشور افغانستان و ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.