معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ثبت نام ۳۲ نفر در سامانه اعطای کارت صلاحیت تدریس هنرمندان خبر داد.

سید علی زمزم با بیان این خبر عنوان کرد: این افراد از رشته های نقاشی،عکاسی، نمایش و موسیقی بوده اند. وی با تاکید بر این که سامانه آزمون های کارت صلاحیت تدریس ویژه مربیان در آموزشگاه ها ، مشغول به کار است، اضافه کرد: داشتن این کارت برای هر مدرس الزامی است. به گفته وی کلیه هنرمندان علاقه مند به دریافت این کارت، مطلع باشند سامانه ثبت نام کارت صلاحیت تدریس در آموزشگاه های آزاد هنری برای متقاضیان جدید دریافت این کارت ، باز و دسترسی های مناسب ایجاد گردیده است و مربیان ، مدرسین و متقاضیانی که تا کنون کارت صلاحیت تدریس دریافت ننموده اند می توانند ضمن مطالعه کامل و دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام از طریق سامانه http://aes.farhang.gov.ir نسبت به ورود و ثبت نام در آزمون و مصاحبه اقدام نمایند .
زمزم همچنین از رؤسای آموزشگاه های سراسر استان که بدون آزمون کارت صلاحیت را دریافت کرده اند تقاضا کرد تا مربیان آموزشگاه های خود را جهت ثبت نام در سمانه و دریافت کارت صلاحیت ترغیب و تشویق نمایند.