#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

۲۹۸۰ جهادگر بومی و غیر بومی در ایام نوروز ۱۴۰۱ در خراسان جنوبی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

 مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در این ایام تا چهاردهم فروردین

خدمات رسانی ۲۹۸۰ جهادگر در خراسان جنوبیسال ۱۴۰۱،   ۴۸۰ جهادگر غیر بومی در کنار بیش از ۲۵۰۰ نفر از جهادگران بومی استان در پنج شهرستان خدمات مختلف ارائه خواهند کرد.

هنری افزود: در ایام نوروز پنج قرارگاه ملی جهادی در  کشور در استان‌های محروم حضور خواهند داشت که یکی از این قرارگاه‌ها در خراسان جنوبی و در شهرستان زیرکوه خواهد بود.

 

وی گفت: یکی از طرح‌های این قرارگاه کاشت ۴۰ هزار اصله درخت مثمر است که در شهرستان زیرکوه در نقاط مختلف روستایی با کمک این گروه جهادی انجام خواهد شد و طرح عمرانی متعددی که زمینه اجرای آن فراهم شده است با حضور این جهادگران اجرا می شود.

 

هنری گفت: در آستانه ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۱ با هماهنگی انجام شده برای حضور گروه‌های جهادی مهمان و بومی در استان از ۲۵ اسفند شاهد حضور قطعی بیش از ۹ گروه جهادی در استان از دانشگاه‌های تهران خواهیم بود.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از گروه جهادی روستای چاهداشی شهرستان نهبندان گفت: در این اردوی جهادی حدود ۲۰۰ نفر جهادگر از ارتش جمهوری اسلامی، یگان ویژه ناجا، مجموعه نیروی انتظامی، بسیج جامعه پزشکی استان و همچنین سایر جهادگران بخش درمانی بیمارستان‌های مرکز استان و شهرستان نهبندان به همراه گروه‌های فنی و مهارتی به مردم منطقه به مدت دو روز خدمات ارائه کردند.

هنری افزود: در این اردوی دو روزه  چهار هزار نفر از مردم منطقه از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.