معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جامعه نخبگان راهبری افکار عمومی را در دستور کار قرار دهد تا در انتخابات پیش رو با انتخاب اصلح، بهترین‌ها برای آینده ایران اسلامی رقم بخورد.

ناصر خوش خبر روز یکشنبه در همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر خراسان جنوبی افزود: انتخابات و مشارکت سیاسی مردم ایران اسلامی همواره نقش مهمی در مایوس کردن دشمنان نظام در حوزه‌های مختلف داشته است.

وی گفت: بدون شک جامعه نخبه می‌تواند مشارکت سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات را هدایت کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فاصله بین خلاقیت و نوآوری نخبگان و حوزه اجرا باید کم شود تصریح کرد: با تحقق این مهم در حوزه عمل شاهد خروجی مثبت خواهیم بود.

وی گفت: همه باور داریم اگر کارهای حوزه اجرایی را مبتنی بر پژوهش دنبال کنیم با توجه به محدودیت منابع می‌توان زمان و هزینه‌ها را در حوزه اجرا به خوبی مدیریت کرد.

خوش خبر افزود: بدون شک هر کشوری اگر بخواهد توسعه را برای مردم خود رقم بزند بایستی به حوزه علم و پژوهش اولویت دهد.

وی اظهار داشت: کسانی که تولید علم می‌کنند و ایده‌های نو را برای پاسخ به نیاز جامعه مطرح می‌کنند، زمینه‌ساز توسعه پایدار هستند و باید به آنان توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: یقینا نظام اسلامی در این مسیر به درستی عمل کرده و از دهه ۷۰ تشکیلاتی که بتواند ظرفیت جایگاه ایثارگری را انسجام بخشد و از این ظرفیت به خوبی استفاده کند، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه حضور در این جمع مایه مباهات است تصریح کرد: هرچه داریم از شهدا و مجاهدت و تلاش‌هایی است که عظمت ایران را به معنای واقعی به جهان نشان داده است.

با حضور مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون استاندار خراسان جنوبی از ۱۰ نخبه شاهد و ایثارگر استان خراسان جنوبی تجلیل شد.

همچنین در این همایش اعلام شد که ۹ هزار نخبه ایثارگر در کشور ساماندهی شدند و ۹۴ نخبه در خراسان جنوبی از خدمات این دفتر بهره‌مند هستند.