محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ثبت‌نام ۴ هزار و ٨ نفر از استان خراسان جنوبی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی با اعلام این خبر بیان کرد: ثبت‎نام برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۸ دی‌ماه آغاز شده و تا ۶ بهمن ماه سال جاری نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴٠٠٨ نفر تا صبح امروز از استان خراسان جنوبی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام کرده‌اند،گفت:از این تعداد ٢٨٢١ نفر زن و ١١٨٧ نفر مرد می باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان بیرجند در بین شهرستان‌های استان بیشترین ثبت‌نام کننده را داشته است، ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان مهلت ثبت‌نام، ۶ هزار نفر از استان برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

محبی تصریح کرد:باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین هماهنگی‌های به عمل آمده، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به صورت کشوری و با همکاری و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۲۴ رشته مختلف حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله