به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، به نقل از مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال مسافران در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۳۳۷ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان شامل بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده است.
جعفر شهامت در ادامه گفت: برای اجرای این عملیات بیش از۱۶۲۷۷۱تن انواع آسفالت گرم، ماسه آسفالت گرم، ماسه آسفالت سرد و میکروسرفیسینگ به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات در حدود ۳۲ میلیارد تومان است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، متذکر شد: استان خراسان جنوبی دارای بیش از۱۰۵۰۰ هزار کیلومتر راه بین‌شهری و روستایی است.
وی خاطر نشان کرد: عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.
جعفر شهامت در پایان با توجه به حجم بالای حمل و نقل کالای معدنی و مصالح ساختمانی ، برضرورت کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل کالا جهت جلوگیری از تخریب بی رویه راه ها بویژه راه های فرعی منتهی به معدن استان تاکید نمودند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله