#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرماندار بشرویه گفت: مصلای نماز جمعه شهر ارسک با مساحت چهار هزار مترمربع برای تکمیل نیاز به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

 حسن علیزاده روز پنجشنبه در بازدید استاندار خراسان جنوبی از مصلای نماز جمعه شهر ارسک افزود: عملیات بهسازی مسجد جامع شهر ارسک برای توسعه و تبدیل آن به مصلای نماز جمعه از سال ۱۳۷۰ آغاز شده است.

وی بیان کرد: با کمک خیرین تعداد ۳۰ واحد مسکونی و ۱۰ مغازه تجاری برای اضافه شدن به این بنا تملک شده است.

دهمین سفر شهرستانی استاندار خراسان جنوبی امروز به شهرستان بشرویه انجام و با حضور در گلزار شهدای شهر ارسک آغاز شد.

بازدید از مصلای ارسک، نقاط حادثه خیز ارسک – حجت آباد و ورودی روستای کرند و کلنگ زنی معبر جدید ارسک از جمله برنامه‌های این سفر پیش‌بینی شده است.

همچنین استاندار خراسان جنوبی در این سفر شهرستانی از حوزه‌های علمیه تاریخی و جدید بشرویه، پروژه‌های استخر شنا و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی، سالن نیمه تمام مدیریت بحران، سالن آمفی تئاتر و بیمارستان بشرویه نیز بازدید می‌کند.

گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم، دیدار با خانواده بزرگوار یک شهید و شرکت در مراسم عزاداری و علم‌گردانی از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان جنتوبی به شهرستان بشرویه در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان بشرویه، استاندار را در این برنامه‌ها همراهی می‌کنند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.