جلسه کارافرینی اجتماعی استان با حضور  بهاری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و مهندس زنگنه #مدیرصندوقکارافرینی امیدخراسان_جنوبی و ۱۱ فرمانداری به طور ویدئو کنفرانسی و حضور هفت سازمان مردم نهاد و دو شرکت دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری استان برگزار گردید .
در این جلسه راههای همکاری و استفاده بهینه از تسهیلات #صندوقکارافرینیامیدخراسانجنوبی و مسائل و چالش های سر راه  سمن ها مطرح گردید.
در ادامه این جلسه  مهندس زنگنه مدیر کل صندوق کارآفرینی استان ضمن بیان اینکه حداکثر تعامل را با سمن ها خواهیم داشت سازو کارهای دریافت تسهیلات را برای سازمان های مردم نهاد تشریح و افزود این صندوق تاکنون ۱۱۵ میلیارد ریال تفاهم نامه با موسسات و سازمانهای مردم نهاد و مراکز خیریه اشتغالزایی استان خراسان جنوبی منعقد که تاکنون ۶۰ میلیارد ریال په ۲۱۰ طرح پرداخت و زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر در سطح استان بطور مستقیم فراهم گردیده است.
در این جلسه آقای دکتر ناصری ریاست پارک علم و  فن اوری استان نیز با بیان اینکه پارک آمادگی لازم را برای تعامل با تشکل های اجتماعی دارد عنوان کرد که هم افزایی شرکت های دانش بنیان و سازمان های مردم نهاد می تواند در محل پارک  علم و فن اوری صورت گیرد.
در ادامه جلسه آقای بهاری مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری ضمن تشکر از اقدامات صندوق از همه فعالان عرصه کارافرینی اجتماعی و سازمان های مردم نهاد خواست طرح های کارآفرینی خود را برای ارائه به صندوق در اسرع وقت به این دفتر ارسال نمایند.