معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از پروژه های در حال ساخت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سالن علامه فرزان، خانه فرهنگ، ساختمان خانه مطبوعات و پلاتوی پروفسور کامیابی مسک بازدید کرد.

در این بازدید که ظهر دوشنبه ۲۹ مهرماه ۹۸، توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه حلاج مقدم مدیر کل دفتر امور شهری استانداری ، ناصری فرماندار شهرستان بیرجند و رونقی معاون عمرانی فرماندار و تنی چند از مسئولان انجام گرفت، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی توضیحاتی درباره پیشرفت فیزیکی این پروژه ها ارائه داد و تاکید کرد: این اداره کل آمادگی دارد در جهت تسریع در تکمیل پروژه ها پیگیر اعتبارات برای تامین تجهیزات از سمت وزارتخانه باشد.
گفتنی است برای پروژه بهسازی و نوسازی سالن آمفی تئاتر علامه فرزان با هزار و ۷۰۰ متر مساحت زیربنا، تاکنون یک میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان هزینه شده و تکمیل آن نیازمند ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار می باشد. همچنین این پروژه از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی برخوردار می باشد.
برای تکمیل پروژه ساختمان خانه مطبوعات با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی فعلی نیز، ۳۶۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است. همچنین پروژه خانه فرهنگ که از سال ۹۰ شروع شده ، دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تکمیل آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارد.