#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه مجتمع خیریه توانبخشی علی اکبر (ع) بیرجند با تعریف برنامه مدون در دستور کار قرار می‌گیرد و دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همراه شوند.

جواد قناعت روز جمعه در بازدید از مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند که از بزرگترین مراکز خیریه هیات امنایی استان و شرق کشور است، افزود: خدمت‌رسانی به جامعه هدف در این موسسه کار بسیار ارزشمند و انسان‌دوستانه است که ارزش این کار آن قدر بالاست که نمی‌توان قیمت گذاشت.

وی گفت: برای تکمیل مجموعه آب درمانی این مرکز تا پایان خرداد سال آینده ۲ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد لذا کار را از فردا شروع کنید و برنامه بعدی بازدید برای افتتاح آن باشد.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: در نشست دیگری با حضور اعضای هیات امنا موسسه برای برنامه توسعه و بازسازی راهکارهای عملیاتی ارایه و بررسی می‌شود.

بازدید استاندار خراسان جنوبی با هدف اطلاع از وضعیت عملکرد و حوزه فعالیتی مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) انجام شد و حضور در بخش‌های مختلف این مرکز، اطلاع از مسایل و مشکلات موجود، گفت و گوی رودررو با کارکنان مجموعه و دلجویی از مددجویان از برنامه‌های این بازدید بود.

قناعت در این بازدید درخصوص کمک به رفع مشکلات، پیگیری مطالبات مجموعه و نیازهای موجود قول مساعد داد.

مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) از بزرگترین مراکز خیریه هیات امنایی استان و شرق کشور است که شهریور ۱۳۷۶ در شهر بیرجند راه‌اندازی شد.