مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی از توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گفت: ارزش هر بستهتوزیع ۵ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در خراسان جنوبی بیش از یک میلیون تومان است که در راستای رزمایش همدلی و احسان با همیاری گروه‌های جهادی، مساجد و با محوریت خانه‌های احسان ستاد اجرایی توزیع خواهد شد.
موسوی افزود: این اقلام شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و شکر است.
وی با اشاره به اینکه این اولین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی در سال ۱۴۰۲ است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت گفت: در سال گذشته هم بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان با اشاره به اینکه تاکنون این ستاد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی و توانمند سازی اقتصادی در استان سرمایه گذاری کرده است افزود:امسال هم در راستای تحقق شعار سال از طرح‌های توانمند سازی اقتصادی بنگاه محور در راستای تکمیل زنجیره ارزش غذایی محصولات غذایی استان حمایت خواهد شد.
موسوی گفت: امسال ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید و اشتغال در استان در نظر گرفته است.
وی افزود: این تسهیلات برای استغال خرد روستای بصورت کم بهره و تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و در اشتغال کلان ۱۰ میلیارد تومان خواهد بود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور