#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 استاندار خراسان جنوبی گفت: آمریکا همواره داعیه‌دار حقوق بشر در دنیا است در حالی که از مصادیق نقض حقوق بشر شناخته می‌شود.

جواد قناعت در یادواره شهدای ترور خراسان جنوبی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص آمریکا می‌گویند”بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر شیطان بزرگ و آمریکا است”.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین دشمنان بشریت نظام سلطه است امروز بی اعتناترین سیاستمداران دنیا به حقوق بشر همین‌هایی هستند که مدیریت کشورهای غربی را بر عهده دارند.

قناعت یادآور شد: این کشورها اعتقادی به حقوق بشر انسان و انسانیت ندارند و فقط به پول و ‌زور اعتقاد دارند.

وی با اشاره به قرارگرفتن در هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: سوء قصد به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران نظام، بمباران مردم سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی و شلیک مستقیم موشک آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران از مهمترین مصادیق است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: جنایات استکبار در اقصی نقاط دنیا و در قرون مختلف مشاهده می‌شود و در خارج از مرزهای ایران اقدامات تروریستی و کشتن مردم یمن، عراق، لبنان و سوریه از دیگر این جنایات است.

وی گفت:  امروز چهره آمریکای پس پرده عریان و آشکار و آمریکا به اضمحلال و نابودی نزدیکتر می‌شود زیرا هر ۲۴ ساعت در آمریکا ۲۸ نفر کشته می‌شوند از خودکشی و جنایات که اگر در کشور ما این اتفاق بیفتد بوق و کرنا می‌کنند.

قناعت افزود: ترس و ‌وحشت سراسر آمریکا را گرفته و خون مردم مظلوم کشورهای جهان سوم دامن‌گیر آمریکا شده است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

وی بیان کرد: از هم پاشیدن آمریکا از داخل بسیار نزدیک است زیرا بسیاری از ایالت‌های آمریکا در کشورهایی نظیر روسیه سفارتخانه دایر کردند.

قناعت ادامه داد: اسلام ناب بر پایه مکتب عاشورا استوار است مکتبی که تمام زیبایی‌ها، حقوق انسان‌ها، فداکاری، عبادت و بندگی و نیکی‌های عالم در آن موج می‌زند.

وی تصریح کرد: جهاد و شهادت در مکتب امامین انقلاب و در ادامه خط سرخ عاشورا است جایی که لحظه اوج کرامت و فضیلت‌های انسانی است.

وی یادآور شد: شهادت در راه خدا از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به معشوق و کسب بالاترین نیکی‌ها است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از ۳۰۰ ماهواره جهان ۱۱۷ ماهواره به شکل فارسی زبان بر علیه آرمان‌های انقلاب کار می‌کنند و الان یکی از وظایف سنگین ما که رهبری از آن به عنوان جهاد تبیین یاد می‌کنند روشنگری است.

وی یادآور شد: مشکلاتی که در داخل داریم به مراتب کمتر از مشکلات آمریکا، انگلیس و فرانسه است و اینکه تعدادی از خواص برای اینکه پذیرش بگیرند در تریبون‌های رسمی کشور واقعیت‌ها را تحریف می‌کنند نشان دهنده حرکت رو به جلو نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: نظام لیبرال دموکراسی آمریکا به آخر خط رسیده و اینکه هر ‌روز در آمریکا اختلاس، قتل، زورگویی و فاصله طبقاتی فراوان می‌شود این کشور را در حال اضمحلال قرار داده و جهان امروز انقلاب اسلامی را الگوی خود کرده است.

قناعت تاکید کرد: ایجاد امید در بین جوانان و ملت از وظایف ما است که جراحی اقتصادی را هم که پشت سر بگذاریم در جنگ اقتصادی هم بر دشمن پیروز خواهیم شد.

خراسان جنوبی دارای ۳۴ شهید ترور است.