بعد از سال‌ها در استان محروم خراسان جنوبی،‌ مردی از جنس خدمت و خدمت‌گزاری بر مسند مدیریت عالی استان تکیه زده است که با تامل بر فعالیت‌های او در این مدت، می‌اندیشی که دیگران قبل او چه می‌کرده‌اند؟ مهندس پرویزی، در نشست خبری  دولت نشان داد که برایش عمران و ابادانی این استان از هر موضوع دیگری جلوتر است.

نشستی که صرفا حول محور معرفی مسایل عمرانی و زیرساخت و  زیربنایی استان در هفته‌ی دولت می‌چرخید و نشان از توان خستگی‌ناپذیر این مرد عرصه‌ی جهاد و سازندگی داشت. پرویزی نشان داد که با مدیریت صحیح، می‌توان چرخ توسعه استان را به راه انداخت و در این مدت، او در سکوت خبری و رسانه‌ای با تمام قوا ضعف‌های مدیریتی مدیران ماقبل خود را در این استان پوشاند.

مهندس سید علی پرویزی، در امور زیرساختی استان چنان معقول و منطقی قدم برداشته است که مخالفان او نیز لب به ستایش او گشوده‌اند. او چنان با اراده‌ی محکمی بر این استان وارد شده است که تا چندین دهه، تاثیرات اقدامات او در خراسان جنوبی برای همگان آشکار خواهد بود. گویی مدیران قبلی این استان، صرفا برای این مدیریت استان را قبول می‌کرده‌اند تا مدیریت در این خطه‌ی محروم برایشان سکوی پرتابی در عالم مدیریتشان شود و بس. ولی این مرد بزرگ و مدیر و مدبر برایش آرمان اصلاح این استان در تمام شئون، واجب واجبات بوده و هست. در نشست هفته‌ی دولت، این موضوع بخوبی معلوم و مشخص بود. هنگامی که از تمام معاونین استاندار، صرفا معاون امور هماهنگی عمرانی وی در کنار او می‌نشیند تکلیف بر همگان روشن و مبرهن می‌شود. چه بر مدیران استانی و چه بر نمایندگان و چه بر مردم و رسانه‌ها. یعنی اینجا باید برای ارتقای امور عمرانی و زیربنایی کار کرد و فعالیت این استان به کار، تلاش و همت جهادی نیاز دارد و بس.

درود بر شرف این بزرگ‌مرد عرصه‌ی جهادگری، مهندس سیدعلی پرویزی.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله