امروز شاهد تودیع و معارفه‌ای خاص در استان بودیم. مدیری رفت و مدیری دیگر امد. امروز اهالی فرهنگ و هنر، نشان دادند که قدردان خوبی هستند. امروز مدیر کل قدیم و جدید ارشاد، در این استان شاهد بودند که چگونه نام نیک و نیکی در بین مردم، می‌ماند. امروز محبی، مدیر با اخلاق ارشاد اسلامی استان، تودیع شد و نیروی جوان و همسو با دولت تدبیر و امید، جایگزین این مدیر با اخلاق شد و در اولین سخنرانیش، قدردان لطف و محبت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر بود. امروز با وجود تاخیر یک ساعت و نیم در پرواز، اهالی فرهنگ و هنر در سالن مراسم منتظر ماندند تا قدرشناسی خود را ثابت نمایند.

از امروز سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد، به دستان مدیری سپرده شد که قبلا تواناییش را نشان داده بود و بی‌شک نیروی جوانی و خلاقیت ایشان در کنار همدلی و همراهی هنرمندان، به مثابه گذشته، موتور محرکه عملکرد اتی وی خواهد بود.

امروز جزو مراسمات تودیع و معارفه‌ای بود که کمتر شاهد آن بودیم. حضور مسئولان استانی از معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، و تعریف و تمجید معاونین محترم و سایر هنرمندان که همه از محسنات مدیر کل سابق می‌گفتند، نشان از محبوبیت این مدیر توانای عرصه فرهنگ و ارشاد داشت و خیر مقدم گرم و صمیمی به مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی  که در سخنرانیش با تمام احساس و شعف از کرامت هنر و هنرمند گفت از اینکه بتواند ادامه دهنده راه باشد  و در خاتمه  توسل جست به امام هشتم شمس الشموس امام رضا (ع).

در کنار تمام این مسائل، آنچه برای هنرمندان خوشایند بود، توصیه معاون وزیر به مدیر کل جدید بود که در کنار هنرمندان قرار گیرد و همراه با ان قشر فرهیخته‌ی فرهنگی و هنری، در راستای اهداف دولت و تدبیر و امید حرکت کند. امروز همه چیز دست در دست هم داد تا نبی‌زاده (مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد)، در فضایی ارام و بدون حاشیه سکاندار اداره کل فرهنگ و اراشد اسلامی شود و محبی به بهترین شکل و با تجلیل مسئولین، اهالی فرهنگ و هنر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، این سازمان را ترک کند.

امروز  در میان هنرمندان، مسئولان و همه و همه، اتحاد و همدلی را شاهد بودیم که در کمتر جایی می‌توان نظیر ان را یافت. امروز روز مثال‌زدنی برای اخلاق و اخلاق‌مداری در استان خراسان جنوبی بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله