فرماندار خوسف با تاکید بر اینکه شهرستان خوسف بهشت سرمایه گذاری استان خواهد شد، گفت: ظرفیت‌هایی این شهرستان دارد که زیر بنای توسعه شهرستان و استان خواهد بود.

 سید علی حسینی  در نشست خبری با مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان از خبرنگاران به عنوان صداقت نگار یاد کرد و افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه به شدت گمنام هستند و میزان تأثیر گذاری آنها در جامعه دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: با زحمات اثر گذاری که خبرنگاران و رسانه‌ها دارند ممکن است بسیاری از مدیران و مسئولان ما دارای جایگاه‌های برتر شوند اما زحمات این قشر در موفقیت‌ها دیده نمی‌شود.

وی به تأثیر گذاری رسانه در حوزه توسعه جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: هیچ کشوری رشد نمی‌کند مگر با تربیت نیروی متخصص و تربیت نیروی انسانی در دو بستر آموزش و پرور ش و در مسیر رسانه محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه واقعیت چگونه مطرح و تبیین و چه اثر گذاری داشته باشد مهم است، تصریح کرد: آموزش و پرورش و رسانه دو قشر اثر گذار در توسعه یافتگی هر کشور هستند.

فرماندار خوسف با تاکید بر اینکه شهرستان خوسف بهشت سرمایه گذاری استان خواهد شد، بیان داشت: ظرفیت‌هایی این شهرستان دارد که زیر بنای توسعه شهرستان و استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هنوز بسیاری از زیرساخت‌های سرمایه گذاری شهرستان مشکل دارد، گفت: علی رغم این محدودیت‌ها سرمایه گذاران بسیاری برای سرمایه گذاری در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه فارغ از دیده شدن فرماندار یا هر شخص دیگر باید یک سرعت به دیده شدن ظرفیت‌های این شهرستان بدهیم، تصریح کرد: این شهرستان یکی از قطب‌های سرمایه گذاری استان خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه این شهرستان در ارائه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها نتوانسته موفق عمل کند، بیان کرد: شما خبرنگاران می‌توانید برای دیده شدن این ظرفیت‌ها به ما کمک کنید.

وی با بیان اینکه شهرستان شدن خوسف با تأخیر انجام شد و در سال ۱۳۹۱ این منطقه به عنوان شهرستان اعلام شد، بیان کرد: نزدیکی به شهر بیرجند موجب شده که این شهرستان مغفول بماند.

وی با اشاره به ضعف زیرساخت‌های در این شهرستان عنوان کرد: خوسف تنها شهرستانی است که بیمارستان ندارد و تلاش داریم تا در هفته دولت امسال بخش اورژانس بیمارستان خوسف را راه اندازی کنیم.

حسینی با بیان اینکه شهرک صنعتی خوسف یکی از فرصت‌های بزرگ و طلایی شهرستان است، تصریح کرد: ۵۰۰ هکتار فضا در این شهرک برای سرمایه گذاری داریم که تلاش داریم تا زیرساخت‌های لازم را برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران فراهم کنیم.

فرماندار خوسف با بیان اینکه برخی از مشخصه‌های خوسف نقاط قوت آن است، گفت: امنیت و نیروی انسانی بزرگترین پتانسیل‌های این شهرستان هستند که این ظرفیت‌ها به نمایش گذاشته نشده است.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی شهرستان خوسف ادامه داد: باید پروژه‌های ناتمام شهرستان را به سرانجام برسانیم زیرا بسیاری از طرح‌ها طولانی مدت شده و این موجب یاس و ناامیدی می‌شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور