?معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بر تلاش مدیران در جلب رضایت مردم و توسعه پایدار استان تأکید نمود.
حسینی با تأکید بر این مطلب در جلسه رفع مشکلات اجرای پروژه فیبر نوری مسیر نهبندان به شهداد خاطر نشان کرد: کاستن قوانین دست و پاگیر اداری، علاوه بر این که رضایت مندی مردم را به همراه دارد، از عوامل توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در استان به شمار می رود.
?وی از مدیران حاضر در جلسه خواست؛ بهبود کیفیت خدمات و همچنین تسهیل شرایط دسترسی مردم به این خدمات در دستگاه‌های اجرایی، مهمترین انتظاری است که از مدیران داریم.
?معاون استاندار تصریح نمود: موضوع توسعه شبکه فیبر نوری با توجه به نیاز روز جامعه از مطالبات به حق مردم است.
?حسینی ادامه داد: زیرساخت فیبر نوری از زیرساخت های توسعه به شمار می رود.
?وی با اشاره به رضایت مردم، توفیقات بیشماری را برای دستگاه های اجرایی به همراه دارد، متذکر شد: با عنایت به این که شیوع ویروس کرونا، بخش عمده ای از فعالیت های آموزشی و تجاری را به فضای مجازی کشیده، لذا تأمین این زیرساخت، قطع به یقین رضایت مندی مردم و جامعه هدف را به همراه دارد.
?مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز ضمن ارائه پیشنهادی درخصوص تشکیل کمیسیون تخصصی زیرساخت ارتباطی خراسان جنوبی، پیک مصرف پهنای باند استان را از زمان شیوع ویروس کرونا ۳۵ گیگا بیت بر ثانیه اعلام کرد و به تشریح پروژه پرداخت.
?بهی طول مسیر اجرای پروژه را حدود ۴۰۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: میزان اعتبار مورد نیاز و تخصیص یافته پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان است.
?وی با اشاره به این که مقدار باقی مانده طرح ۳۰ کیلومتر است، پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات و موانع موجود بیان کرد.

در پایان فرماندار شهرستان نهبندان و همچنین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز آمادگی کامل خود را برای همکاری در اجرای هر چه سریعتر پروژه اعلام نمودند.