پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت روز ملی سینما

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت ۲۱ شهریور ماه روز، ملی سینما، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، در متن پیام ناصر نبی زاده آمده است:

” نقش اثرگذار رسانه‌های جمعی در نظام‌های اجتماعی به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل تحقق نظم، امنیت اجتماعی، گسترش وفاق، همگرایی، همراهی و همبستگی اجتماعی بوده و سینما به عنوان یک رسانه جمعی، ابزاری فرهنگی برای افزایش سطح آگاهی اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی شناخته می‌شود.

بی شک هیچ ابزاری بهتر، واضح‌تر و اثرگذارتر از فیلم و سینما نمی‌تواند ابعاد و زوایای فرهنگ، هنر، تمدن، اقتصاد و … یک جامعه را نشان دهد و از این منظر، سینما یک سرمایه اجتماعی ماندگار و اثربخش به وجود آورده است.

فعالان عرصه سینمای خراسان جنوبی نیز با وجود همه مشکلات و محدودیت هایی که بیماری کرونا در این ۱۹ ماه ایجاد کرد، با کوشش های متعدد نشان دادند با عشق و پشتکاری که دارند کار را متوقف نخواهند کرد و هر روز دستاوردی به داشته های قبلی افزوده خواهد شد.

اینجانب از تمام شما عزیزان که با کوشش و تلاش فراوان و با شناخت دقیق از شرایط ایران و دنیای بیرون سعی در بهتر کردن هرچه بیشتر آثار سینمایی داشته و دارید و مایه افتخار این سرزمین کهن هستید، قدردانی می کنم. امید داریم روزهای آتی در گستره سینمای ایران، به ویژه خراسان جنوبی، بهاری و معطر به شمیم همدلی و همزبانی روز افزون باشد.