استاندار خراسان جنوبی گفت: امنیت حاکم بر کشور، حاصل حضور مقتدرانه همه نیروهای نظامی و انتظامی است و خراسان جنوبی با وجود مرز مشترک طولانی با کشور افغانستان یکی از استان‌های برتر از نظر امنیت محسوب می‌شود.

“حمید ملانوری” روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) نزاجا که با حضور امیر سرتیپ “رضا آذریان” فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش برگزار شد، گفت: نظام اسلامی از آغاز شکل‌گیری در معرض دشمنی‌های فراوانی قرار داشته است.

وی عنوان کرد: اقتدار نظامی و امنیتی ما امروز به جایی رسیده که علاوه بر اینکه امن‌ترین کشور منطقه هستیم، در مسائل امنیتی منطقه و دنیا نیز تاثیرگذار هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات و تبریک به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری و منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با تلاش‌ها و حضور جدی عوامل برگزاری انتخابات؛ شورای تامین، ستاد امنیت انتخابات، تیم‌های نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران، نیروی مقاومت بسیج، نیروهای ارتش، مرزبانی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، سلامت و امنیت انتخابات تامین شد و ما از این آزمون بزرگ، سربلند بیرون آمدیم.

وی اظهار داشت: این موفقیت موجبات خشنودی خداوند، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی را به همراه داشت و امیدواریم منتخبان مردم در مسیر خدمتگزاری به نظام و ملت، موفق و پیروز باشند.

ملانوری گفت: مردم هوشیار، بصیر و موقعیت‌شناس، هوشیارانه به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور خود، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

وی افزود: این توفیق و حضور گسترده مردم در انتخابات، علیرغم تلاش‌های فراوان دشمنان در ایجاد بی‌انگیزگی و بی‌اثر نشان دادن رای مردم در سرنوشت کشور رقم خورد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امید است به برکت این حضور، مشارکت و پشتیبانی انقلاب ملت‌های مسلمان و آزادیخواه که دل به این مردم، کشور و نظام بسته‌اند، امیدوارتر شوند.

در این آیین از خدمات سرهنگ مهدی جلالی نیک فرمانده سابق مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) تقدیر و سرهنگ داریوش کریمی به عنوان سرپرست این مرکز معرفی شد.