۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ماده ۱۸۰ در سال جاری به شهرستان درمیان اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فرماندار درمیان روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: از این مقدار، ۱۰ میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۱۹ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان اعتبار ماده ۱۸۰ است.

محمد بشیری زاده افزود: این اعتبارات در ۲۳ فصل، ۵۱ برنامه، ۱۵۹ پروژه بین ۳۹ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: بیشترین اعتبارات شهرستان درمیان به طرح‌های آبرسانی، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی و راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافته است.

فرماندار درمیان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تلاش کنند حداکثر اعتبار ملی را از ادارات کل برای اجرای سریعتر طرح‌های عمرانی جذب کنند.

وی بر نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی بر هزینه کرد اعتبارات تاکید کرد و گفت: بودجه دولت محدود بوده و باید اعتبارات در محل‌های تعیین شده و اولویت دار هزینه شوند.

بشیری زاده با بیان اینکه بیشترین اعتبارات شهرستان در خصوص حل مشکلات کم آبی روستاها و شهرهای شهرستان اختصاص یافته است اظهار داشت: از ظرفیت تمامی دستگاه‌های شهرستان استفاده خواهیم کرد و حداکثر نیاز آبی روستاها را در ۲ ماه تابستان تامین خواهیم کرد.

وی افزود: هم اکنون آبرسانی سیار به ۶۲ روستای شهرستان درمیان با تانکر انجام می شود که در هفته دولت امسال هفت روستا از چرخه آبرسانی سیار حذف می‌شوند و به آب سالم و بهداشتی دسترسی پیدا می‌کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله