طی مراسمی از برترین های ششمین جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و امام جمعه خوسف تجلیل شد.

شامگاه چهارشنبه ١٨ بهمن ماه جاری آیین اختتامیه ششمین جشنواره شعر فجر استان با حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در محل بخشداری مرکزی خوسف برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت:خوشحالیم که همزمان با گرامیداشت سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی توانستیم ششمین جشنواره شعر فجر استان را با هدف اعتلای فرهنگ و هنر اصیل دینی و ملی، کشف استعدادهای جوان و بالندگی گونه های شعر، در شهرستان خوسف برگزار کنیم.

احمد محبی تصریح کرد:مهمترین عرصه ای که بتوان تاثیر متقابل آن را در پیشبرد و پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بود ،حوزه ادبیات و بویژه شعر انقلاب است که هماهنگ با جریان آن نقش انکار ناپذیری در روند پیروزی انقلاب داشته است پس لازم است این جشنواره هر سال با قوت بیشتری در استان برگزار شود.

وی از دبیرخانه دائمی شعر فجر در شهرستان خوسف خبر داد و افزود:با توجه به روح فرهنگی و هنری حاکم بر این منطقه دبیرخانه دائمی این جشنواره در شهرستان خوسف مستقر شد و همه ساله این جشنواره به صورت استانی در ایام مبارک دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

محبی با تقدیر از زحمات محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف، در مورد پروژه مجتمع فرهنگی هنری خوسف افزود:مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهر خوسف پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که درصورت تخصیص اعتبار و تکمیل پروژه کار تجهیز این مجتمع به سرعت انجام خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان و تمامی گروه‌های سنی آزاد بود، تصریح کرد: تا پایان مهلت قانونی یعنی ۶ بهمن ماه جاری ۶٣۴ اثر از ١٨۴ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

نتایج آراء هیأت داوران «مرادعلی واعظی- فهیم بخشی – حبیب حاجی پور » ششمین جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی

* هیات داوران باتفاق آراء تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ ٨ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان برگزیده اول به جعفر عباسی از بیرجند اهدا کرد.

* هیات داوران باتفاق آراء تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ ۶ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان برگزیده به حسین خسروی از زیرکوه تقدیم کرد.

*هیات داوران باتفاق آراء تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال وجه نقد را بعنوان برگزیده سوم به سیّد عباس محسن زاده از بشرویه اهدا کرد.

* هیات داوران باتفاق آراء لوح تقدیر به همراه مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد بعنوان شایسته تقدیر را به ام البنین جمالی از بیرجند اهدا کرد.

* هیات داوران باتفاق آراء لوح تقدیر به همراه مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد بعنوان شایسته تقدیر را به مهدی مهران فر از بیرجند اهدا کرد.

* هیات داوران باتفاق آراء لوح تقدیر به همراه مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد بعنوان شایسته تقدیر به علیرضا کوچی از بیرجند تقدیم کرد.

* هیات داوران باتفاق آراء لوح تقدیر به همراه مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد بعنوان شایسته تقدیر به فائقه میرزائی از قاین اهدا کرد.

* هیات داوران باتفاق آراء لوح تقدیر به همراه مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد بعنوان شایسته تقدیر به بتول شجاع از بشرویه اهدا کرد.

* هیات داوران باتفاق آراء لوح تقدیر به همراه مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد بعنوان شایسته به علیرضا قاسمی از بیرجند تقدیم کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله